JosefinHighman

Take every chance you get in life, because some things only happen once

Underwear

Kategori: Allmänt

vad gör man inte när man är hemma och sjuk en hel dag. Jag gjorde ett försök på att baka en sockerkaka men det slutade med en mer änn en kladdig kladdkaka utan kakao. när jag skulle vända på formen flyter hela sockerkakan ut, med andra ord ogräddad! aja desto mer smet till mig. Jag har även suttit vid datan ( hela tiden förutom när jag inte bakade) och jag har kollat på underkläder hela dagen. jag tror jag har blivit galen, det finns så himla snygga under så det inte är sant.


Jag klickade iaf hem en av mina favoriter jag hittade idag.

Jag hittade även en supersöt bikini!  Men det är bara en tittavilkensötbikini,
den är för dyr för att köpa enligt mig. men jag skulle verkligen inte tackat Nej till den!


VS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: