JosefinHighman

Take every chance you get in life, because some things only happen once

Den sista December

Kategori: Allmänt

kommer ihåg förra årets sista december. Jag och Jenny tog bussen hem till hennes pappa i söderhamn och var där, vi gick till elin någon gång på dagen och bestämde oss för att stanna kvar där hela kvällen. vi gick tillbaka till jennys pappa lägenhet och åt riktigt gott. vi åt ägg,keso, avocado och massa grönsaker och till efterrätt gjorde vi pannacotta. Wanzelius kom lite senare och vi började fixa oss. sprang till prem några gånger och sen slutade det med att vi var lata och tog taxin till Wallin som bor bara över ån. Vi var där till elva någon gång sen drog vi oss ner till stan och det var väll höjdpunkten det året nästan. det var förjäkla roligt och allt var perfekt! den natten slutade med att jag jenny och jenny skrattade oss ner i dubbelsängen hos jennys pappa.

Nu är det årets sista December och jag hoppas på att de kommer bli lika perfekt! Om inte bättre! :D
jag ser mellan gardinerna nu att himlen är blå och att solen lyser på träden så det är ett gott tecken!

Gott nytt år!


Yråkigt nog finns det bara två bilder från det, men tro inte att jag är ledsen över det, för det är jag inte. Jag har allt jag behöver komma ihåg inom mig! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: