JosefinHighman

Take every chance you get in life, because some things only happen once

Det rullar på

Kategori: Allmänt

redan tisdag första veckan av lovet. fast jag kan ju inte säga att jag inte utnyttjat ledigheten, för det har jag.
Lördagkväll kom malin och räddade mig. vi hade fått lika julklapp (fixanagelgrejer) så vi satt och pysslade lite med det sen tittade vi på step up 3, eller det slutade väll med att malin tittade på den.

Söndagen bar det iväg till gävle för mellandagsrea och mys med malin. vi åt våran favorit sallad sen tröttnade vi lite smått på att gå i affärer så vi tog det lilla lugna. tog tåget hem senare, lite prat med Nathalie och Linnea också. hoppade av tåget i kilafors och hoppade dirket in i bilen för att åka på familjemiddag hemma hos filip. gav även ett försök att titta på step up 3 där men hann inte innan det var lagom tid att åka hem.

Måndagen var en lugn dag. på eftermiddagen gick jag hem till emelie, där jenny och linnea också var. småpratade lite sen hoppade jag på bussen upp till bollnäs med malin. mötte upp Wallin och gick på lite mellandagsrea. det slutade med att vi satte oss på Java med en latte framför oss. Sjöholm kom också dit. sen åkte vi hem till henne och tittade på en romantisk film. senare på kvällen åkte jag,Malin och Wallin till söderhamn och somnade så sött intill varandra.

idag när jag vaknade upp hos Elin satt jag vid datan tills mina sovnissar vaknade. vi gick ner på stan och köpte frukost sen har det bara rullat på. Jag och malin åkte hem lite senare och den här kvällen har bestått av ansiktsmask och tv3play.



Mys med Underbara Malin


lite News. har också köpt skinhandskar, linne, filar, lösögonfransar och lite mer underkläder.

Men mer shopping väntar nog i morgon. Beger mig längre ner i sverige än Gävle!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: