JosefinHighman

Take every chance you get in life, because some things only happen once

Hår

Kategori: Allmänt

Hänger inte så mycket vid blogg.se så där jättemycket nu för tiden, igentligen heller inte någon annan internett sida. Datorn börjar bli dammig och knäpps på varannan dag om den har tur.
senaste helgen var grymt chill, Mys med Malin, Elin och idol på fredagen. Lördagmorgonen hoppade jag in i bilen och åkte med familjen till lager 157 och insjön i dalarna. köpte lite saker men dom försvann, tror att mamma slog in dom i julklapp men man vet ju aldrig. iaf så stannade vi till i alfta och sa hej till min farbror och kusin sen hoppade jag på 100an där och åkte hela vägen till söderhamn, dock inte själv. ÄlsklingsMalin hoppade på i bollnäs. blev ett stopp på donken också där vi mötte upp Fanny och Elin. Sen åkte vi hem till Elin och färgade fannys fransar lite. kvällen slutade med en chaite och dela säng med en mysig Elin!
söndagen blev också lugn, vi tog ett stopp vid e-center på vägen till bollnäs. thaimat och mys! kvällen slutade med lite solning och inte så mycket mer.

känns som en riktigt hår vecka det här, igår var det måndag och jag färgade lovisas hår. idag är det tisdag och jag har färgat malins hår, och jag har fått mitt extra hår. i morgon är det onsdag och då får jag se Elins nya frisyr! spännande! har också hört rykten om att Elina ska fägra och klippa sig på fredag kanske? och så har jag hört att Elin ska köpa sina saxar den här veckan! Vilken hårvecka alltså! ;) haha.
Ne nu ska jag ta och sova! puss och godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: