JosefinHighman

Take every chance you get in life, because some things only happen once

Mora & uppsala

Kategori: Allmänt

Åker från det ena hållet av sverige till det andra. Igår (tisdag) klev jag upp tidigt för att jag trodde vi skulle ner mot uppsala/stockholm. Det slutade med att jag hoppade in i bilen med Pappa och lovisa och åkte till Mora för att köpa en tv åt lovisa. (bara i mora den tvn fanns i lager). Köpte tvn och gick lite på stan, jag kan säga att det är svårt att hitta någonting där i mora. Det är småa affärer med lite kläder i, och nu när rean varit var det lilla som fanns nästan utplockat. Men vi åt mat och åkte hemåt, förbi alla vita träd och alla typiska dalahus. Mys!

Haha låter som att jag äter hela tiden men det gör jag väll också, kom iaf hem och åt innan jag åkte upp till bollnäs med malin. Var hemma hos Elin och tittade på film med Elina och Fanny. Gick ner till max och åt lite MER. sen gick jag, Malin och Elin så segt hem till Elin att vi till och med stannade några gånger.haha. 

Somnade hemma hos elin, vaknade hemma hos elin. Runt åtta vart jag upphämtad på stationen för att åka ner till uppsala. Och idag har jag gått på stan med Lovisa. Köpte lite saker jag tänkte ha på mig i morgon! 

Nu är jag hemma och har varit till solariet med emelie och självklart ätit. Tänkte titta på en film nu för första gången själv, men det kommer nog sluta som alla andra gånger, så kan lika gärna säga Godnatt nu! :) Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: