JosefinHighman

Take every chance you get in life, because some things only happen once

A drop in the ocean

Kategori: Allmänt

Redan den 5maj och jag är fortfarande glad! fast det har det nog  inte
hållt i sig sen sist jag skrev. I alla fall har jag hittat massor av ny musik
jag kan lyssna och det är kul, Så nu nöter jag de.

Dagen har varit superhärligt! inte för att det har varit några roliga lektioner
alls och vi började åtta och slutade fyra, men den har varit härlig endå.
Jag fick tex ett väldigt värdefullt armband av en ännu värdefullare person
och så fick man se ett underbart leende av att man gav en liten gåva tillbaka!

Jag säger då bara att det är så kul att resa! När jag får pengar ska jag resa så
mycket att jag inte vet vart jag själv bor!


Jag blir så glad av mina vänner!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    såklart jag ler när jag får såna finsaker, du är ju hur bra som helst min fina vän!

    2010-05-07 | 23:07:09
    Bloggadress: http://superfrida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: