JosefinHighman

Take every chance you get in life, because some things only happen once

Tre veckor kvar!

Kategori: Allmänt

Ännu en rolig helg har paserat och den här helgen bjöd på överasknigssaker hela tiden!
fredagen började med tårta på långnäs med dom underbara tjejerna i klassen för att fira Julia som skulle fylla 17 år på lörsdagen! det blev även lite kubbspelande och annat mys!

Gymmade med en kär liten vän när jag kom hem och sen var det bara att hoppa på massa bussar och hamna hemma hos Elina gumman för att få grilla och vara med tjejerna igen!
Blev även ett besök på Max och lite allmänt snurrande överallt (titti in i lyktstoplen ex) innan man hamnade i bilen upp till Elina igen. Klockan slog tolv och vi sjön! efter de hoppade jag på cykeln med Frida och den förde oss genom en helt ny värld för mig! Men hos Frida hamnade vi och tidigt dagen efter vaknade jag med, haha.

Lördagen bestod av Övningskörning och mys hemma hos Linnea med alla mina favoriter!
Söndag är det idag och inget mer spännande än en cykletur upp till Malin har hänt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: