JosefinHighman

Take every chance you get in life, because some things only happen once

Första dagen i tyskland

Kategori: Allmänt

Sitter nere i mitt sköna rum, hehe. Har precis ätit god mat här hemma som bestod av hemmagjord potatismos, omelett och en jäklas massa sallad. Till efterrätt vart det yoghurt, nügon choklad bit och cappucino.  Har varit i skolan pü massa lektioner hela dagen, lite lüngtrükigt men det gür bra! Anne och Vanezza( min och elinas) gür i samma klass och har lika lektioner sü jag kan vara med Elina hela tiden. Vi träffade ocksü dom andra frün sverige en stund idag, men lite senare i kväll ska vi träffa alla igen och üka och klättra inomhus!

nu ska jag müla mina naglar innan vi ska iväg.  ha det bäst!

här är lite bilder pü mitt rum

Kommentarer


Kommentera inlägget här: