JosefinHighman

Take every chance you get in life, because some things only happen once

Resfeber

Kategori: Allmänt

Dag två i min soffa framför tvn. Det enda som händer är att det börjar en ny film när den andra slutar, vet inte hur många jag har sett från i förrgår tills nu. Men vad gör det.

Funderar på om jag ska orka mig upp och gå och tvätta lite kläder som jag ska ha med mig till tyskland. Det är på söndag vi åker och jag börjar längta haha. Eftersom att jag har varit inne på facebook i snart två hela dagar nu så har jag hunnit prata med både dom som ska åka från sverige och dom vi ska till i tyskland. roligtroligt! :) hoppas på att jag är frisk i morgon så jag kan åka till skolan och inte hamna så mycket efter. Jag måste också köpa present till Anne och växla pengar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: