JosefinHighman

Take every chance you get in life, because some things only happen once

Sommarlov

Kategori: Allmänt




Nästan så att det blev en favorit i repris från förra årets första kväll på sommarlovet.
Mys vare iaf! Somnade så sött hemma hos Wallin med Malin.
Dagen efter låg vi på gården och solade och myste, precis som de ska vara
när man har lov!  Jag och Malin åkte hem till kilafors senare på dagen, och
lite senare på kvällen va vi ute och gick med johan!
Jag börjar faktiskt känna att det är sommarlov nu och det är så härligt! :)

Snart kommer lite släktingar som ska fira min 18 dag, eftersom jag är borta på
den riktiga dagen!
Senare ikväll hoppas jag också på att få träffa  J, E och M och ge dom världens
största hejdå kram! speciellt till E och J som jag inte kommer att få träffa förens
i slutet av juli!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: