JosefinHighman

Take every chance you get in life, because some things only happen once

En Fantastisk dag

Kategori: Allmänt

Sitter just nu på det fotografiskakontoret i skyskrapan på heden, har mitt skrivbord precis ut över allt här och det är helt faktastiskt, har även en helt fantasktisk arbetskamrat vid skrivbordet brevid som verkligen gör dagarna roligare! Jag och min goda kolega Patricia hann göra klart nästa veckas to do till hälsopedagogiken. känns jätteskönt!
nu återstår en effektiv halvtimme här på heden innan jag begär mig vidare med Elina och Patricia för att möta upp Malin. vi tänkte köra ca en halvtimme magträning innan vi fortsätter med en timme spinning och avslutar dagens träning med en timme styrkepuls! Efter det har vi hämtning som släpper av mig och Malin i vårat underbara hus. Och förhoppningsvis kommer en då efterlängtad Emelie! Vi ska nämligen inviga våran långhelg! hoppas ni också har en fantastik dag! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: