JosefinHighman

Take every chance you get in life, because some things only happen once

Världens bästa vän

Kategori: Allmänt

Hittade ett gamalt inlägg igår när jag kollade igenom mitt arkiv.  Print screenade inlägget för jag tyckte att det passade så bra nu när jag aldrig har saknat min bästa vän så mycket som jag gör nu! Och inte gjorde det saken bättre att varenda inlägg som fanns med i arkivet stod hon med i. Det är galet vad mycket tid jag har tillbringat med henne! Och den tiden är något jag aldrig kommer ångra!  Den kompisrelation vi har är unik och jag vet att den är omöjlig för andra att få. Jag är så otroligt LYCKLIG för att det var just jag som blev den lyckligt lottade! Världens bästa vän, Malin Sundqvist! <3
 
 
 

Kommentarer

  • Malin Sundqvist säger:

    Om du bara visste hur mycket jag gråter nu, är så himla rörd och lycklig att du känner precis som jag. Delar inte så många minnen med någon annan som jag gör mig dig, helt jävla underbara år. Du är för långt borta från mig när jag behöver dig, men det finaste är att jag vet att vi alltid kommer klara av distansen.För vi är bästa vänner och som sagt, vem behöver en pojkvän när man har världens bästa vän? Önskar bara att jag kunde få träffa dig lite oftare än såhär.. Jag älskar dig så mycket som det bara går! ♥

    2013-04-20 | 16:07:27
    Bloggadress: http://www.maalinsundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här: