JosefinHighman

Take every chance you get in life, because some things only happen once

Nytt år och nya möjligheter

Kategori: Allmänt








Jag tycker om att sätta upp mål, göra visionboards och drömma mig bort. Det finns så mycket jag blir inspirerad av så jag måste planera och sätta upp vilka mål jag vill uppnå och drömmar jag vill förverkliga varje år. Förra året delade jag in månaderna tre och tre och utefter de bestämde jag vilka mål och drömmar som skulle uppfyllas inom just de tre månaderna. Och tro det eller ej, men alla mål och drömmar jag hade satt upp för år 2013 blev verklighet. Nu är det nytt år, nya möjligheter och jag vet lika säkert som år 2013 att alla mål och drömmar jag har satt upp för 2014 kommer bli verklighet. Så nu ska jag bara njuta och leva mitt underbara liv, jag har så mycket att se framemot i år!

Kommentarer

  • Sjöholm säger:

    men då blir man ju nyfiken på att höra vilka mål du uppnått och vilka dina nya mål är? :D

    2014-01-12 | 12:19:17
    Bloggadress: http://elinochmattias.blogg.se
  • Patricia säger:

    Håller med Elin, vill ju veta vad du hade för mål iaf förra året, vill ju inte jinxa dig! Puss saknar dig

    2014-01-19 | 20:51:30

Kommentera inlägget här: